Subject: Märka ja tunnusta - advokatuuri teenetemedal ja advokatuuri teemant.
From: "Eesti Advokatuur" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 16:05:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner

Kutsume üles märkama ja tunnustama!

Täname, kui lähetate enda põhistatud ettepanekud järgmisteks
tunnustusteks:

1.     Advokatuuri teenetemedal

Eesti Advokatuuri teenetemedal on advokatuuri kõrgeim tunnustus, eriliseks
lugupidamise ja austuse märgiks isikule või organisatsioonile. Eesti
Advokatuuri teenetemedali võib anda nii advokatuuri liikmele kui isikutele
väljaspool advokatuuri:

*	pikaajalise laitmatu töö ja eriti silmapaistvate saavutuste eest
kutsetöös;
*	väljapaistva tööpanuse eest osalemisel advokatuuri organites;
*	Eesti Advokatuuri auliikmele;
*	isikutele, kellel on erilisi teeneid advokatuuri institutsiooni
arendamisel.

Palun tutvuge teenetemedali andmist reguleeriva
<https://cms.advokatuur.ee/app/uploads/2023/06/Eesti-Advokatuuri-sumboolik
a-statuut-17_02_2022.pdf> advokatuuri sümboolika statuudi ja advokatuuri
<https://advokatuur.ee/et/advokatuurist/advokatuuri-aunimetused-ja-tunnust
used/teenetemedal/> teenetemedali pälvinud laureaatide nimekirjaga.

2.     Advokatuuri teemant

Advokatuuri teemant on tunnustus aunimetuse andmisele eelneval aastal
silma paistnud kolleegile. Aunimetust „Advokatuuri teemant“ anname välja
alates 2021. aastast. Igal aastal tunnustatakse aunimetusega kuni kolme
advokaati, kes on teemanti andmisele eelneval aastal silma paistnud kas:

*	kutsetöö kõrge tasemega;
*	tutvustanud silmapaistvalt hästi advokaadi kutset;
*	olnud heaks ja usaldusväärseks kolleegiks teistele advokaatidele
või muudele õiguskutses tegutsejatele;
*	osalenud vabatahtlikus töös;
*	edendanud ühiskondlikku diskussiooni või
*	pälvinud muul moel avalikku esiletõstmist ja lugupidamist.

Jaan Teemanti nimelise aunimetuse
<mailto:chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://cms.ad
vokatuur.ee/app/uploads/2023/06/jaan-teemanti-nimelise-aunimetuse-advokatu
uri-teemant-statuut-09-02-2021-pdf-1.pdf> „Advokatuuri teemant“ statuudi
ja eelnevate aastate aunimetusega tunnustatud advokaatide nimed leiate
<mailto:https://advokatuur.ee/et/advokatuurist/advokatuuri-aunimetused-ja-
tunnustused/advokatuuri-teemant-2020> SIIT.

Põhistatuid ettepanekuid ootame hiljemalt 16. veebruariks 2024 aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

 <http://www.advokatuur.ee/>

  Merje Viljapuu

  büroojuht

  Eesti Advokatuur

  Rävala pst 3, 10143 Tallinn
  Tel 662 0655

   <mailto:[email-masked]> [email-masked]